Transport gratuit la comenzile peste 499 lei

Întrebări frecvente

Toate produsele noastre sunt realizate cu grijă în Atelierul Kandor și în fiecare zi lucrăm la noi modele, le testăm și încercăm să oferim clienților noștri produse finale de calitate de care să fie cu adevărat mulțumiți.

Materialele folosite sunt de bună calitate, sigure și durabile astfel încât clienții să se poată bucura mult timp de ele.

Timpul de realizare al fiecărei comenzi diferă în funcție de anumiți factori precum cantitatea, complexitatea produselor, model, stocul materialelor prime.

Timpul de realizare este specificat pe pagina fiecărui produs astfel că vă sugerăm să-l consultați înainte de plasarea comenzii.

Dacă ai nevoie de produs urgent, te rog să ne suni la număr afișat pe site sau să ne scrii un email.

Împreună vom găsi cea mai bună soluție pentru urgentarea comenzii tale!

Dacă ai o idee de produs care îți place și crezi că noi te-am putea ajuta, nu ezita să ne scrii la adresa de email hello@kandorspecialgifts.ro, iar noi vom încerca să realizăm pentru tine modelul pe care ți-l dorești.

Da, Kandor Special Gifts onorează comenzile persoanelor juridice, putând oferi factură fiscală. Pentru a primi factura fiscală cu datele firmei, te rugăm să introduci datele care ți se vor solicita la înregistrare sau în cadrul procesului de comandă.

Nu ești mulțumit sau poate…..te-ai răzgândit?

La Kandor poți returna un produs în termen de 30 zile lucrătoare de la primirea acestuia.

Te rugăm să ai însă în vedere că pentru returnarea produselor trebuie să respecți următoarele condiții:

  • În cazul solicitării unui alt produs cu o valoare mai mare, se va achita de către client diferența de pret;
  • Rambursarea contravalorii produsului sau înlocuirea acestuia se va face în cel mult 14 de zile de la retur;
  • Produsul trebuie returnat sigilat, în aceeași stare în care a fost livrat, să nu fie folosit sau deteriorat;
  • Starea produsului cumpărat trebuie sa fie la fel ca la primirea acestuia. În caz contrar, se va calcula costul daunelor și va fi returnată doar diferența de sumă;
  • Produsul trebuie trimis împreună cu toate etichetele originale, într-un ambalaj corespunzător, costul de transport fiind în sarcina clientului;
  • În cazul în care a fost expediat alt produs față de cel comandat, taxele de transport vor fi suportate de vânzător;
  • Produsele personalizate după specificațiile clientului nu pot fi returnate;

Aceste dispoziții se aplică conform OUG nr. 34/2014.

Coș de cumpărături

Coșul tău este gol

Vezi toate produsele noastre din magazin și poate îți place ceva

Intră în magazin
Consultantul tău

Consultantul tău

Ai nevoie de informații suplimentare?

Scrie-mi și voi reveni în curând cu un răspuns.

Consultantul tău
Hei! 👋
Sunt aici pentru a te ajuta să faci cea mai bună alegere în căutarea cadoului perfect. Îmi dai mai multe detalii?
WhatsApp